Pienillä keinoilla terveellisempi elämä

Tänään on hyvä päivä alkaa liikkua!

Olet ehkä aloittelija tai juuri ollut treenitauolla? Huolimatta taustoistasi sinun ei koskaan ole liian myöhäistä aloittaa. On asioita, jotka tekevät harjoittelusta sekä hauskempaa että tehokkaampaa ja ensimmäinen askel on miettiä miksi liikunta on tärkeää sinulle. Mitkä ovat tavotteitasi?

Harjoittelun aloittaminen ilman tavotteita on hieman kuin hypätä taksin kyytiin ilmoittamatta kuskille minne olet matkalla. Kyllä, lopulta pääset perille tai lähelle määränpäätäsi, mutta matkasta tulee hankalampi ja se vie enemmän aikaa.

Useiden tavotteena on pudottaa painoa. Silloin on usein motivoivampaa miettiä sitä kuinka ihanaa onkaan shoppailla vaatteita, joista olet unelmoinut kuin sitä että vaaka näyttää viisi kiloa vähemmän. Jos olet liikkunut paljon aiemmin, mutta jumittunut tauolle niin voit koittaa muistuttaa itseäsi siitä miltä liikkuminen parhaimmillaan tuntui ja koittaa löytää takaisin siihen tunteeseen.

Löydä tavoitteet, jotka sopivat sinulle

Useilla, jotka liikkuvat, on usein melko laajoja tavoitteita kuten ”voida hyvin” tai tulla vahvemmaksi. Ne eivät ole huonoja syitä harjoitteluun, mutta on motivoivampaa ja helpompaa suunnitella harjoittelua kun tietää mitä haluaa saavuttaa. Haluatko kantaa kauppakassit kotiin väsymättä vai onko tavoitteena 100 kg maastavedossa? Haluatko juosta bussiin hengästymättä vai tähtäätkö maratooniin? Mieti missä vartalosi voi olla hyvä ja missä tilanteissa haluat olla vahva sekä kestävä.

Ota myös huomioon elämäntilanteesi ja lähtöasetelmasi kun asetat tavotteita. Kuinka paljon teet töitä? Onko sinulla perhettä? Ehkä sinulla on muita vapaa-ajan harrastuksia, jotka vievät aikaa? Mitkä ovat liikuntatottumuksesi? On hyvä tähdätä korkealle ja unelmoida suuresti.Samalla on tärkeää, että tavoite ei ole liian kaukana kapasiteetistasi koska tällöin käy helposti niin että tavoite ei enää motivoi vaan pikemminkin vie innon. Elämme yhteiskunnassa, jossa olemme altistuneita paineelle ja stressille, siksi on tärkeää että tavoitteet ovat pehmeitä, hoitavia ja positiivisia.

Me Acticilla olemme aina apunasi jotta löydät liikuntatavoitteesi ja työskentelemme yhdessä saavuttaaksemme ne. Ota ensimmäinen askel tänään ja varaa maksuton terveysopastus, tänään on hyvä päivä aloittaa!

Pysyviä tuloksia

Henkilökohtainen valmennus

Oletko jo kokenut treenaaja, mutta haluaisit oppia enemmän tietystä harjoittelun osa-alueesta tai nousta seuraavalle tasolle? Jos vastauksesi on kyllä, henkilökohtaiset valmentajamme voivat laatia sinulle toiveitasi vastaavan harjoitteluohjelman!

Haluatko lisätietoja?

button
Se filmen

Personlig träning

Kokeile maksutta

Tarjoamme sinulle maksuttoman tutustumiskäynnin, jonka aikana pääset harjoittelemaan ohjaajan johdolla. Se on täydellinen aloitus tuleville treeneille!

Ota ensimmäinen askel

Fyll i formuläret och få en kod som du visar upp på anläggningen.

Etsitään henkilötietoja...

Sinulla on jo aktiivinen jäsenyys ja tämän vuoksi et voi käyttää Kokeile-tarjousta. Ota yhteyttä kuntokeskukseesi jos sinulla on kysymyksiä jäsenyydestäsi

Sinulla on jo jäsentili ja tämän vuoksi et voi käyttää Kokeile-tarjousta. Ota yhteyttä kuntokeskukseesi jos sinulla on kysymyksiä jäsenyydestäsi

Antamasi henkilötunnus ei ole kelvollinen

Et valitettavasti voi ostaa jäsenyyttä, koska olet alle 18-vuotias. Tule kuntokeskukseemme täysi-ikäisen vanhemman tai huoltajan kanssa, ja autamme sinua liittymään jäseneksi.

  • Henkilökotiedot

    Käsittelemme henkilötietonne hallitaksemme sopimustanne kanssamme, parantaaksemme palvelukokemustanne sekä tehdäksemme kokemuksestanne niin mukavan kuin mahdollista. Klikkaa "Katso ehdot" lukeaksesi lisää tietosuojakäytännöstämme.

  • Katso ehdot

Nyt mennään!